TrångtOm

Familjeliv - Arbete - Barn - Byggprojekt - Adoption - Inredning - Barnlöshet - Stockholm - Umeå - Norrbyskär - Zambia

Instagramkonton

Publicerad 2017-12-08 23:59:14 i Allmänt,

När man lever mitt liv med "vanligt" jobb så känns perfekta Instagramkonton med fina bilder både imponerande men oxå tänker jag; hur sjutton hinner hen med..? Men sedan inser jag ju mer och mer att för många är det en del av deras "vanliga" jobb att sprida inspirerande och perkfekta bilder.. 


Men perfekt för mig, det som gör mig mest glad och inspirerad är de som fångar komiken i vardagen.. 


Jag följer Louise Winblad på Instagram och tycker att hon är otroligt bra på att skildra vardagen hejhejvardag 


(null)


Även Ulrika Linder aka Diskbänkstecknaren fyller samma perfekthet!

(null)

Och även Situationer lyckas ofta skriva texter som motsvarar små tankar och funderingar som jag ofta har själv.. 


(null)




(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela