TrångtOm

Familjeliv - Arbete - Barn - Byggprojekt - Adoption - Inredning - Barnlöshet - Stockholm - Umeå - Norrbyskär - Zambia

Det finns inga dåliga väder, bara..

Publicerad 2017-12-15 08:18:52 i Allmänt, Barn,


(null)

Det är en bild när vi föräldrar släpper alla "måsten" och leker med våra barn på deras nivå.. 

Bilden ovan är ifrån en kväll i slutet på oktober, jag hade noterat att dagvattenbrunnarnar på vägen utanför oss var igensatta så stora vattenpölar hade skapats.. Först klädde vi oss ordentligt med stövlar och regnkläder, sedan fick Ken ställa strategiskt vid vattenpölarna medan A och jag hoppade i bilen och körde genom pölarna så att Ken fick några härliga duschar..
Sedan parkerade jag bilen och vi bara lekte i pölarna. 
Till Alexanders besvikelse så rörde vi upp löven intill brunnarna så lagom till att Ken och jag var nöjda så hade vattnet runnit bort.. 
Men detta är en sådan härlig kväll mitt i vardagen som jag verkligen gillar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela