TrångtOm

Familjeliv - Arbete - Barn - Byggprojekt - Adoption - Inredning - Barnlöshet - Stockholm - Umeå - Norrbyskär - Zambia

Förskolan är stängd

Publicerad 2017-11-30 08:29:21 i Allmänt, Barn, Minimalism,

Förskolan stängd och A är dagen till ära morgonpigg och förväntansfull över att få följa med pappa till jobbet! 😬

Och killarna är förstås matchade med lika outfit, blåjeans & svart T-skirt 👍🏻😍 


(null)


Ken förenklade sin garderob för ca 1 år sedan och förutom vandrings- och träningskläder så har han i princip bara blåjeans och svarta T-shirts. Klassiskt och fint och ingen har efter ca 1 år någonsin kommenterat att han alltid har samma kläder.. Har svårt att föreställa mig att jag skulle kunna hitta en egen outfit som alltid funkar och som jag gillar, men nog skulle jag gärna hitta en bra basgarderob med väl valda kvalitetsplagg. 
Finns ju den där 333-idén, endast 33 plagg under 3 månader.. Jag skulle vilja göra en egen variant med typ 52 plagg på 52 veckor.. Att helt enkelt klara mig på 52 saker som rör kläder och assessorer, visst kommer jag vilja byta och ersätta något då och då vilket bör vara ok.. Men att då just ersätta något gammalt med något nytt, inte bara fylla på..
Får återkomma med den idén.. 

Nu jobb! 

(null)
Alexander har i rollen som pappa Ken (eftersom de har lika kläder i dag) både fixat macka med jordnötssmör och hjälpt mig med läppstift på morgonen! Ken har dock aldrig hjälpt mig med smink tidigare men i övrigt visar ju detta på att pappa Ken är en god förebild på att serva med matlagning och service över lag.. 👍🏻😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela