TrångtOm

Familjeliv - Arbete - Barn - Byggprojekt - Adoption - Inredning - Barnlöshet - Stockholm - Umeå - Norrbyskär - Zambia

Onsdagar!

Publicerad 2017-12-06 19:31:27 i Allmänt,

(null)

Mina killar och jag har som tradition att varje onsdag äta middag på restaurang.. lite lyx mitt i veckan.. Tror att vi införde detta strax efter att Kens restaurang stängdes ner hösten 2014, innan dess åt vi på den restaurangen var och varannan dag typ.. 😉
Eftersom att vi bor i Farsta, så blir det oftajust  Farsta C som vi hamnar i på onsdagar och så blev det även i dag. Kanske ingen jätte lyx, men nog så trevligt att komma ut. ☺️
Inte allt för sällan blir det pasta på "Italienaren", men i dag var Ken & min pasta slut så vi nöjde oss med pizza. Alexander körde klassikern Carbonara. 

(null)

(null)

Nu soffhäng med inköpsplanering från MatHem, ska ha "julmys" här hos oss på söndag och måste beställa hem lite till det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela